Eng

Es

It

Sp

Већи број паркинг места, нова јавна гаража и извештаји о раду ЈКП, Дома здравља и Апотеке неке су од тема данашњег заседања

Већи број паркинг места, нова јавна гаража и извештаји о раду ЈКП, Дома здравља и Апотеке неке су од тема данашњег заседања

Информација о изградњи примарне мреже водовода у Брђанима за водоснабдевање МЗ Брђани, разматрање Извештаја о Раду Општинске управе, разматрање Извештаја о раду Дома здравља само су неке од укупно двадесет и три тачке које су се нашле на данашњем заседању Општинског већа.

Чланови Општинског већа усвојили су Одлуку о давању делова одређених катастарских парцела на коришћење ЈП за изградњу општине Горњи Милановац којим би се проширили капацитети Паркинг сервиса. Председник општине Дејан Ковачевић изјавио је да су овом Одлуком постојећа паркинг места пребачена у надлежност ЈП за изградњу, како би они могли без сагласности Општинске управе да уређују та паркинг места: „Они ће моћи да их фарбају с времена на време, да ураде нови асфалт уколико је то потребно и све остало што подразумева реконструкцију паркинг места. Поред овога, овом одлуком смо определили један нови простор, који је и раније био у плану. То је простор иза Максија, где је планирано да се уради ново, јавно паркиралиште. Плаћање ће такође бити путем смс порука и мислим да ће то бити најнижа зона паркирања.“ Ковачевић је додао да се повећањем нових капацитета не очекује повећање прихода овог предузећа, али градски челници очекују да на простору око зелене пијаце саобраћај буде максимално растерећен и да коловози и тротоари буду проходни: „Изнад Максија се сада гради нова зграда за становање, а испод нови пословни простор, тако да ће требати нових паркинг места и ми са овом Одлуком, поред тога што дајемо ЈП на изградњу сва постојећа паркинг места, ради реконструкције дајемо им и једну нову локацију како би могли додатни паркинзи да се ураде због потребе наших грађана.“

Када је у питању уклањање објекта у улици Милоша Великог за јавну гаражу која је планирана на том месту, председник је рекао да је ЈП за изградњу добило налог од Општине да уклони кућу коју је Општина прибавила у власништво, како би се направио додатан паркинг простор у центру града: „Прва фаза и уклањање самог објекта је већ почело и ја се надам да ћемо у наредних месец дана уклонити тај објекат и да ћемо кренути са реализацијом пројекат новог паркирања. Паркирање ће бити на два нивоа. Имаћемо један део и старог игралишта за потребе паркирања, а имаћемо и један нови простор где се сада и налази кућа која ће бити срушена.“ Он је додао да ће и овде плаћање паркинг места бити могуће путем СМС порука.

Чланови Општинског већа усвојили су две одлуке из Извештаја Надзорног одбора Јавног комуналног предузећа. „Прва одлука се односи на цену закупнина тезги на зеленој пијаци и морам да кажем да је цена закупа умањена за 50% и за закуп тезги на зеленој пијаци, као и за пијачарину која се наплаћује на сточној пијаци да би увели у ред и у све легалне токове и продају на самој пијаци, али и око пијаце. Оно што је значајно и што је новина јесте да ће ЈКП први пут лицитацијом продавати тезге на зеленој пијаци и самим тим неће бити повлашћених продаваца“, изјавио је Ковачевић. Додао је и да је ова цена почетна цена на лицитацији да се увек може лицитирати и виша цена у односу на почетну.

Овим Извештајем већницима је изнето и појашњење за дуг из претходних година када је реч о раду овог предузећа. Поводом овога, Ковачевић је изјавио да се локална самоуправа сусрела са једном незгодном ситуацијом, а то је да је Државна ревизорска институција замерила како је рекао пословање ЈКП у претходном периоду и приписивање добити у односу на губитке који су стварани ранијих година: „Претходно руководство ЈКП је без сагласности оснивача и у оквиру предузећа самостално доносило одлуке о расподели свих вишкова средстава из текућих година како би се покрио губитак. Ми јасно не знамо колики су губици били у претходном периоду, зашто су они настали и да ли ће неко за то одговарати. Поводом овога ја сам наложио в.д. директору ЈКП да се обрати Државној ревизорској институцији и да нам такав један извештај прибави. Општина Горњи Милановац јесте дала сагласност да се поступи по налогу Државне ревизије, али имамо право да знамо ко је и када направио губитке и ко ће и на какав начин да оговара за те губитке.“ Ковачевић је закључио да ипак се ради се о новцу грађана Горњег Милановца и свакако сви морају да знају о коликом износу се ради и зашто је тај губитак у том периоду настао.

Previous У Горњем Милановцу обележена годишњица НАТО агресије НЕПРЕЖАЉЕНИ „МИЛОСРДНИ АНЂЕО“

Таковска 2
32300, Горњи Милановац

Радно време:

Пон – Пет: 7.30 ч.  – 15.30 ч.

Телефон:

+381 325150050

Увек у току са новостима

Пратите нас

© 2021 Општина Горњи Милановац I Сва права задржана I Веб дизајн: Студио Имплицит I