Nastavak edukativnih aktivnosti na Exchnage 3 opštinskom projketu – Održana druga ekspertska poseta projektnih partnera iz Čajetine i G.Milanovca

TOGMU okviru projekta „Beočin – nova vizija turističke destinacije! Stvaranje preduslova za razvoj ruralnog turizma u opštini Beočin“, u Beočinu su održane edukativne aktivnosti od 21-23.decembra 2011.godine. projekat u Beocinu koji finansira EU preko Exchange 3 programa
Projekat se realizuje zahvaljujući finansijskoj podršci EU, kroz Exchange 3 program, a u njegovoj realizaciji učestvuju Opština Beočin, Opština Čajetina, Turistička organizacija opštine Gornji Milanovac i Centar za ravnomerni regionalni razvoj-CenTriR iz Beograda. Stručnjaci iz domena turizma, Mira Marković- direktorka TO opštine G.Milanovac i Vladimir Živanović- menadžer u turizmu iz TO Zlatibor, po drugi put su boravili u poseti opštini Beočin, gde su održali obuku iz domena pružanja usluga u ruralnom turizmu.
Cilj ove ekspertske misije je bio da se zaposlenima u opštinskoj Kancelariji za LER i članovima 15 domaćinstava koji učestvuju u edukaciji, približi značaj marketinga u domenu ruralnog turizma. Stručnjaci su predstavili potencijalne ciljne grupe zainteresovane za boravak na selu i načine za njihovo privlačenje i animaciju. Pored toga, učesnici su upoznati za prednostima i manama korišćenja određenih vrsta medija u svrhu promocije – flajeri, prospekti, katalozi, Internet i društvene mreže, oglašavanje u štamanim i elektronskim medijima, izlaganje na sajmovima i slično.

Posebna pažnja je posvećena korišćenju novih medija, pre svega Interneta, veb prezentacija i društvenih mreža poput fejsbuka i tvitera, koji omogućavaju da se na jeftin način informišu sve zainteresovane ciljne grupe, ali i da se lako kontrolišu efekti oglašavanja (posećenost sajta, broj prijatelja na fejsbuku i sl.). Interaktivna obuka je omogućila da pored teorijskog konteksta ove teme budu prezentovane kroz primere dobre prakse, gde su učesnici neposredno mogli da sagledaju kako izgledaju dobre i loše internet prezentacije, kako se administrira jedan fejsbuk/tviter nalog ili stranica, kako izgledaju dobri i loši turistički spotovi itd.
Takođe, pažnju je zavredilo sajamsko predstavljanje, gde su stručnjaci preneli svoja iskustva izlaganja na sajamskim manifestacijama vezano za zakup prostora, pripremne aktivnosti, uređenje štandova, promotivni materijal, privlačenje i odnos sa medijima i konačno, praćenje efekata izlaganja na sajmu.
Nastavak edukativnih aktivnosti na projketu je planiran za januar mesec, kada će jedan službenik iz Kancelarije za LER opštine Beočin provesti pet dana na radnoj praksi u TO opštine G.Milanovac.

Previous SVA DECA IMAJU PRAVO NA „NOVOGODIŠNJI OSMEH“!