Eng

Es

It

Sp

Danas usvojene preporuke za pojednostavljenje i unapređenje administrativnih postupaka

Danas usvojene preporuke za pojednostavljenje i unapređenje administrativnih postupaka

U završnoj fazi projekta „Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu“, danas su članovi radne grupe za realizciju projekta – predsednik opštine Milisav Mirkoviću, načelnica Opštinske uprave Gorica Petrović i svi načelnici resornih odeljenja usvojili preporuke za pojednostavljenje i unapređenje administrativnih postupaka, na osnovu predloga dobijenih od službenika opštinske uprave, predloga poslovnog sektora dobijenih u procesu konsultacija i ekspertize OPTIMUS-a, centra za dobro upravljanje.
Nakon toga, implementacija usvojenih preporuka se obezbeđuje donošenjem određenih pravnih akata, a koje trebaju da usvoje opštinski organi. Reč je o pravilniku o racionalizaciji rada Opštinske uprave i Pravilniku registra admnistrativnih postupaka i sprovođenju principa analize efekata propisa.Današnjom radnom grupom predsedavao je Milisav Mirković, predsednik opštine, a o preporukama i budućim aktivnostima govorio je Predrag Cvetković stručnjak „Optimusa“, centra za dobro upravljanje.
Podsećamo, projekat „Unapređenje poslovnog okruženja na lokalnom nivou kroz regulatornu reformu u realizaciji Opštine Gornji Milanovac, Stalne konferencije gradova i opština, kao i „Optimusa“, a koji finansira Švajcarski državni sekretarijat za ekonomske poslove – ukupne vrednosti projekta 176.788,00 evra, ima za cilj obezbeđivanja boljeg poslovnog okruženja lokalnih samouprava u Srbiji, sa fokusom na pojednostavljanje dugotrajnih i nepotrebno komplikovanih administrativnih procesa i procedura

Previous Zaključci sa danas održane sednice Štaba za vanredne situacije u Gornjem Milanovac

Таковска 2
32300, Горњи Милановац

Радно време:

Пон – Пет: 7.30 ч.  – 15.30 ч.

Телефон:

+381 325150050

Увек у току са новостима

Пратите нас

© 2021 Општина Горњи Милановац I Сва права задржана I Веб дизајн: Студио Имплицит I