У оквиру пројекта „Унапређење пословног окружења на локалном нивоу кроз регулаторну реформу“ успостављен је електронски регистар администартивних поступака који садржи препоруке за поједностављење истих, који ће сутра бити промовисан привредним субјектима и јавности.
Данас је одржана последња обука чланова радне групе, службеника и координатора на тему спровођења усвојених препорука, односно прибављања докумената по службеној дужности.
Председник општине, Милисав Мирковић, нагласио је данас да су препоруке усвојене кроз процес регулаторне реформе и као такве су уведене у систем рада општинске администрације доношењем одговарајућих правних аката. Такође, председник општине је данас рекао да се усвојене препоруке односе на прецизирање рокова за преглед и решавање предмета, елиминацију непотребних докумената и прибављање докумената по службеној дужности, смањење и укидање појединх такси, увођење стандардизованих образаца и слично.
– Данашња обука је битан сегмент јер се тиме значајно убрзава сам администартивни поступак, успоставља се квалитетна и ефикасна комуникација како између самих одељења Општинске управе, тако и са републичким и локалним јавним предузећима и установама, препорука је Предрага Цветковића експерта „Оптимуса“ – Центра за добро управљање.
Цветковић је данас презентовао податке који су постигнути елеминисањем појединих документа или који се прибављају по службеној дужности, тако да од укупно 182 административна поступка у управи, пре усвајања препорука за поједностављење било је 591 докумената, а сада их има за исте поступке укупно 350, а како је данас најављено, током сутрашње презентације биће представљене и друге повољности и уштеде успостављањем регистра.
Начелница Општинске управе Горица Петровић потврдила је данас да је донето Упутство за спровођење административних поступака након регулаторне реформе у Општинској управи, по коме ће се већ од понедељка руководити запослени и корисници електронског регистра.